Wij zijn op zoek naar een

Backoffice Medewerker

Tiel, 28 tot 32 uur

Kom je bij ons werken?

Wil jij jouw bijdrage leveren aan onze pay-off ‘Mensen maken leasing’, waarbij jij samen met ons het verschil gaat maken voor onze klanten? Zie jij jezelf als verbinder tussen de diverse afdelingen? Welkom bij de club, want dan pas jij bij ons!

Als Backoffice Medewerker ben je verantwoordelijk voor het administratieve proces van het opmaken, beheren en muteren voor zowel zakelijke als particuliere contracten van ALMN. Je bent de spin in het web tussen de verschillende afdelingen binnen ALMN en bewaakt de kwaliteit van contracten door deze te controleren op inhoud en juistheid.

contractbeheer
Zo ziet jouw werkdag eruit

‘s Ochtends open jij de mailbox die je samen met je collega’s bijhoudt. Je zet een aantal contracten klaar en voordat je dit afrondt check je nog één keer goed of alles klopt. Je collega's van de Commerciële Binnendienst zijn blij want zij kunnen nu weer verder. Na de lunch in de kantine staan er een aantal her- en nacalculaties op je te wachten. En nee, dit lijkt zeker niet op elkaar. Tussendoor raak je nog even afgeleid door de flauwe grappen van je collega en ga je voor een kop koffie of thee. Hierna ben jij weer volledig gefocust en rond je je werkzaamheden met grote precieze af. Fijne avond en tot morgen!

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau
  • Jouw werkervaring van minimaal 1 jaar
  • VNA-leasing I (of bereid deze te halen)
  • Je beschikbaarheid van 28-32 uur per week

Wat waarderen we aan jou?

  • Jouw oplossingsgerichtheid en focus
  • Je stoort je aan kleine fouten
  • Jouw vermogen om uitstekend te plannen en deadlines te stellen
  • Je doorziet relaties en verbanden en weet ze eenvoudig te leggen
  • Jouw integriteit en verantwoordelijkheidsgevoel bij vertrouwelijke informatie

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie waarin jij je kunt door ontwikkelen
  • Investering in jouw ideeën, talenten en vaardigheden
  • Je komt te werken in een bedreven team
  • Een warm plekje in het meest persoonlijke en servicegerichte team binnen de automotive
Dit zeggen jouw toekomstige collega's

“Bij ons op de afdeling Contractbeheer draait alles om impact. Wij zijn niet alleen het kloppende hart van het bedrijf, maar het is ook een boeiende reis. Samen met vriendelijke en behulpzame collega's, belooft elke dag variatie en voldoening.”

Lurdes – Contractbeheer

 

“Ik ben trots om te werken bij ALMN omdat we echt allemaal onderdeel zijn van de groei van het bedrijf. Daarnaast krijg ik ruimte voor mijn persoonlijke ontwikkeling in een fijn en relaxte werkomgeving. Samen zijn we een hecht team en maken we het verschil voor onze klanten!”

Robert – Pricing Specialist

 

“Op kantoor hangt een fijne en open sfeer. Wanneer ik een vraag heb loop ik gewoon even naar het bureau van mijn collega. Iedereen staat voor je klaar. Naast de zakelijke gesprekken worden er ook flink wat grappen gemaakt!”

Kiki – Marketing Medewerker

Sollicitatie Backoffice Medewerker

Geïnteresseerd? Laat je gegevens achter en wij bellen jou! Wel zo makkelijk. Uiteraard zijn wij benieuwd naar jouw motivatie in een persoonlijk gesprek. Onze slogan is niet voor niets Mensen maken leasing. Voor vragen kan je bellen met de Coördinator Contractbeheer Jeroen Putters op (0344) 63 80 68.