Header mobiel Renault clio rood

Klachtenprocedure

Heb je een klacht? Dan horen wij dit graag, zodat wij het snel voor je kunnen oplossen!
Je kunt jouw klacht direct melden bij één van onze leaseadviseurs, of via onderstaand formulier.

Als je van mening bent dat ons team jouw klacht onvoldoende heeft afgewikkeld, willen we je vragen dit schriftelijk met onze directie te delen. Je kunt dit per e-mail of per post doen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om af te stemmen op welke wijze jouw klacht een vervolg krijgt en de termijn waarbinnen wij, naar alle redelijkheid, met een oplossing komen.

Ben je Private Lease klant en het – ondanks onze acties – oneens met het vervolg, dan kun je je richten tot de Geschillencommissie Private Lease. Voor meer informatie over de wijze waarop je een geschil kenbaar maakt en hoe dit verder in zijn werk gaat, verwijzen wij je naar artikel T.55 (pag. 15) van de Algemene voorwaarden Keurmerk Private Lease.